Fakülte Seminerleri – 33 (Online)



Fakülte Seminerleri – 33 (25.11.2021 Perşembe)


Ertan Tapanyiğit – Dijital Dünyada Müşteri Deneyimi ve Müşteri Yolculuğu Analizi

Özet: Bilişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerle birlikte birçok sektörde dijital dönüşüm zorunlu hale gelmiş ve iş modelleri, dijital operasyon ve pazarlama araçlarında büyük değişimler yaşanmaktadır. İnternet kullanımı ve akıllı cihazlar ile yaygınlaşan dijital uygulamalarla birlikte müşteri deneyimi ve müşteri yolculuğu da günümüzde data odaklı yaklaşımları beraberinde getirmiştir. Bu eğitimde dijital çağın beraberinde önem kazanan müşteri deneyimi ve dijital müşteri yolculuğu ile ilgili yeni yaklaşım ve uygulamalar anlatılmaktadır.

 

Video: